کد و رمز بازي ها - GameCheats
پيام مدير سايت: سلام و خسته نباشيد به بازديد کنندگان و کاربران محترم، به وبسايت ما خوش آمديد اميدوارم که لحظات خوبي را در وبسايت ما سپري کنيد.

کنترل بازی:

جهات دسته: حرکت بازیکن به نقاط مختلف- انتخاب یک وسیله یا نوشته در صفحه فهرست یا موجودی

دکمه ضربدر: انتخاب نوشته یا تایید وسیله- بررسی وسایل یا اهداف- برداشتن یک وسیله- پرت کردن وسیله- گفتگو با دیگران- دادن وسیله به دست دیگران

دکمه مربع: استفاده از وسیله مسلح شده- خوردن آیتم قابل خوردن در دست

دکمه دایره: کنسل کردن یک چیز

دکمه مثلث: دیدن دوربین و بازیکن از پشت

دکمه R1: باز کردن سریع صفحه انتخاب وسایل( سمت راست R1 وسمت چپ L1 برای انتخاب وسایل در صورت باز بودن صفحه موجودی)- قرار دادن وسایل یا آیتم در کوله‏پشتی

دکمه R2: باز کردن سریع صفحه انتخاب وسایل

دکمه L1: سوت زدن برای سگ

دکمه R1: سوت زدن برای اسب

نکات فلوت:

پس از اینکه فلوت را انتخاب و با دکمه مربع مسلح کردید، ضربدر را نگه‏داشته و از جهت دسته استفاده کنید:

نشستن سگ: بالا- چپ- پایین

خم شدن: بالا- پایین- پایین( در صورت تکرار مجدد سگ دهانش را باز می‌کند)

دویدن پشت سر شما: چپ- راست- راست

پارس کردن و بردن گاوها به داخل گاوداری: راست- چپ- راست

پرش کوتاه به جلو: چپ- بالا- راست

ایستادن روی پا: پایین- بالا- بالا

نکات ماهی‌گیری: پس از انتخاب قلاب با دکمه مربع آن را مسلح و با دکمه ضربدر آن را به دریاچه بیندازید. با دکمه ضربدر می‌توانید خطوط را نگه‏دارید و یا قرقره قلاب را بچرخانید. پس از آن با جهت چپ دسته شوک‌دار می‌توانید طعمه را به چهار جهت اصلی بچرخانید و یا اینکه هر وقت جهت‌ها فلاش نورانی زد، جهت را به آن طرف بدهید. برای ماهی‌گیری قلاب را روی سایه سیاه رنگ در مرکز دایره قرار داده وقتی که دیدید فلش سریع تکان خورد جهت‌های داده شده را با نگه‏داشتن دکمه ضربدر فشار دهید. اگر فلش کند تکان خورد در آن ماهی وجود ندارد.

داستان بازی: پدربزگ شما تونی مرده و از دار و ندار خود یک مزرعه به جای گذاشته است. شما در شهر خواهید بود و یک نامه از پدر خود دریافت می‌کنید که در آن نوشته شده است: پسرم به مزرعه پدربزرگت برو و چیزهای که او برای تو گذاشته است را بردار و مزرعه را به خوبی شخم بزن و آرایش بده. شما از افراد دهکده خواهید شنید که چنانچه تغییراتی در آن صورت نگیرد بزودی در عرض یک سال دهکده به پارک معمولی تبدیل خواهد شد. به دهکده می‌روید تا جلوی این کار را بگیرید.

تغییرات بازی: شما بازی را با سگ شروع نمی‌کنید و باید آن را بدست بیاورید. در این بازی نمی‌توانید ازدواج کنید و فقط می‌توانید با دختران دوست واقعی باشید. در این بازی زنگوله وجود ندارد و باید توسط سگ خود  گاوها را به داخل گاوداری ببرید. در این بازی سنگ‌‌ها و کنده‌‌های درخت و حتی تبر و چکش وجود ندارد. فصل‌ها همانند گذشته چهارفصل هستند و در این فصل‌ها سه نوع درجه آب و هوایی وجود دارد. در فصل معتدل پنجاه درصد امکان دارد که باران بیاید. در بازی کلینیکی وجود ندارد. اگر مریض شدید در رختخواب به استراحت خواهید پرداخت. شما باید سه خانه مربعی شکل، علف را بچینید تا یک بسته علوفه برای گاوها و اسب خود به دست بیاورید. هیچ چشمه آب گرم برای رفع خستگی در بازی نخواهید دید. در بازی شهردار وجود ندارد. کانال‌های تلویزیونی سه تا هستند. غذاهای گیاهی و گله‌ها در جنگل و ویلای پیدا می‌شوند. زمان بازی بسیار سریع شده است.

معرفی بازیکنان:

خودتان: تولد شما اول بهار است و 21 سال سن دارید. قد شما 5/5 اینچ است و وزن‌تان 123 سانتی‌متر است. سگ و اسب و حیوانات خود را دوست دارید.

مقدمه:

این بازی از 9 معما تشکیل شده که بعد از به پایان رساندن هر معما، سال تمام می‌شود و سال جدید آغاز می‌گردد. سال‌ها از یکدیگر مجزا هستند و شما در سال جدید نا‌آشنا محسوب می‌شوید. کسی شما را نمی‌شناسد اما با این تفاوت که مرغ‌ها و گاوهایتان را در اختیار دارید. این بازی از پلی‌استیش یک فکری‌تر و قشنگ‌تر و گذر زمان در آن سریع‌تر شده است. ضمناً کارها برای شما خسته کننده و تکراری نمی‌شود. البته خیلی‌ها این اعتقاد را ندارند و بازی پلی‌استیشن1 را قشنگ‏تر می‌دانند. این بازی بعضی از جذابیت‌های پلی‌استیشن1 را ندارد ولی در مجموع راحت‌تر و جالب‌تر شده است. ما سعی می‌کنیم قدم به قدم و سال به سال، معماها را برای شما توضیح دهیم. خاطرنشان می‌کنیم که در هر سال با یک یا چند نفر از افراد دهکده آشنا شده و با آن‏ها دوست می‌شوید. حالا به استراتژی بازی می‌پردازیم:

توت فرنگی‌های قدرتی:

علف‌های هرز زمین خود را با داس بچینید تا در هنگام درو کردن علف‌ها توت‌فرنگی قدرتی بدست ‌آورید.

هر روز به حوضچه بروید و با انداختن گیاه در آب، الهه را خوشحال کنید که پس از مدتی او به شما توت‌فرنگی قدرتی می‌دهد.

به ماهی‌گیری بروید تا پس از مدتی توت فرنگی قدرتی به دست آورید.

با کوتوله‌ها حرف زده و به آن‏ها قارچ بدهید. روزی آن‏ها به خانه شما می‌آیند و به شما توت‌فرنگی قدرتی می‌دهند.

نکات و کارهای اصلی در بازی( دائمی):

ماهی گرفتن: باJoe دوست شوید و چوب ماهی‌گیری را از کنار دریاچه از او بگیرید. سپس به کنار دریا رفته و چوب ماهی‌گیری را در آب بیندازید و با آنالوگ دسته چپ، چوب را تکان دهید تا قلاب در وسط سایه آب قرار گیرد حالا چهار طرف نشان داده می‌شود. آنالوگ را به طرف جایی که فلش چشمک می‌زند همراه با دکمه ضربدر نگه دارید. با تغییر فلش، جهت آنالوگ را تغییر دهید تا ماهی صید کنید. چوب را نزدیک بیندازید و ماهی‌ها را با سایه بزرگ صید کنید.

گاوها: گاوها را در بیرون استبل بگذارید. وقتی آن‏ها بیرون‌ هستند به غذا نیازی ندارند. در روزهایی که هوا بارارنی خواهد شد آن‏ها را داخل استبل برده و برایشان علوفه بگذارید هر روز آن‏ها را فرچه بکشید و شیرهایشان را بدوشید. آن‏ها اگر بیرون باشند می‌توانند شیر طلا دهند.

مرغ‌ها: مرغ‌ها را خارج از مرغداری قرار دهید. در روزهای بارانی آن‏ها را داخل مرغداری قرار دهید.  تخم آن‏ها را هر روز بردارید. اگر آن‏ها مدت طولانی بیرون باشند، می‌توانند تخم طلایی بدهند.

زراعت: بذرها را از گل فروشی بخرید. زمین را شخم زده و آن ها را بکارید. هر روز به آن‏ها آب دهید و بعد از رسیدن، آن‏ها را بکنید. گوجه فرنگی بیشتر بکارید.

سگ: فلوت را بعد از دوست شدن با Louis در کنار دریاچه بگیرید. هر روز برای سگتان غذا بگذارید. سگ را می‌توانید در شهر پیدا کنید. او را بردارید تا مال شما شود و بعد از آن با فلوت زدن برای آن نت‌های مختلف را به صورت زیر بزنید:

دراز کشیدن: بالا، دوبار پایین

نشستن: بالا، عقب، پایین

بردن گاوها به داخل استبل: راست، چپ، راست

کج شدن: چپ، راست، راست

پریدن: چپ، بالا، راست

روی پا ایستادن: بالا، دوبار پایین

دوست شدن با افراد: بهترین راه برای این کار صحبت کردن با آن‏ها و دادن کادو در روز تولدشان است که آن‏ها را خوشحال می‌کند و قلب بالای سر آن‏ها نمایان شود.

خانه: شما می‌توانید  خانه را با داشتن پول به همراه یک آشپزخانه توسط نجار بزرگ کنید.

اسب: برای گرفتن اسب در معمای اسب توضیح کافی داده شده و بعد از گرفتن آن در کنارش دکمه بزنید تا سوار شوید و باز دکمه بزنید تا پیاده شوید. جابه‌جایی خود را به وسیله اسب انجام دهید کار سریع‌تر است.

فروش محصولات: سعی کنید شیرهایتان را پنیر کنید و بفروشید. تخم‌مرغ و محصولات زراعتی را می‌توانید به راحتی در فروشگاه‌ها بفروشید.

برداشت محصولات فصلی روی زمین: سعی کنید همه محصولات را چون گردو و توت فرنگی بنفش و قرمز و آلبالو‌ها را حتما بردارید. این محصولات استفاده‌های فروانی در کارهایتان دارد.

غذاها: مختصری از غذاهای مهم و اساسی و پر کاربرد را در اینجا می‌آوریم.

توت فرنگی قرمز+ توت فرنگی بنفش+ آلبالو= مربای مخلوط: دیگ

هرشیری+ تخم‌مرغ= املت ساده: ماهی تابه

پنیر+ تخم‌مرغ= املت پنیر: ماهی تابه

گوجه فرنگی+ تخم‌مرغ= املت گوجه: ماهی‏تابه

هر نوع میوه+ تخم‌مرغ= املت میوه

هر شیری+ Bread Fruit+ تخم‌مرغ= نوعی کیک: ماهی تابه

تخم‌مرغ+ هرشیری= کارامل: ماکروویو

عسل+ Bread fruit+ تخم‌مرغ= کیک عسلی: ماکروویو

شیر طلایی+ Bread Fruit+ تخم‌مرغ طلایی= کیک پنیری: ماکروویو

شیر L= پنیر: دیگ

شیرM= ماست: دیگ

شیر S= شیر داغ: دیگ

3 عدد توت فرنگی قرمز= مربای توت فرنگی: دیگ

3 عدد توت فرنگی بنفش= مربای توت فرنگی بنفش: دیگ

3 عدد آلبالو= مربای آلبالو: دیگ

توت فرنگی قرمز= گردو+ توت فرنگی بنفش= مربای مخلوط: دیگ

تخم‌مرغ+ شیرS+ Bread Fruit= کیک ساده: ماکروویو

شیرL+ تخم‌مرغ طلایی+ Bread Fruit= کیک: ماکروویو

« حوادث مهم بازی»

معمای عکس گرفتن از سمور:

هر روز پیش Gwen رفته و به او مرباهای مختلف بدهید. با کوتوله‌ها صحبت کنید. بعد از چند روز کوتوله‌ها به خانه شما آمده و از دست سمور، شما را به کمک می‌طلبند. بعد از چند روز gwen به خانه شما آمده و درباره سمور صحبت می‌کند. در طول ماجرا، حرف زدن و مربا دادن به Gwen را فراموش نکنید. بعد از چند روز او به همراه دوربین عکاسی پیش شما می‌آید و در ساعتی معین در کنار دریاچه الهه با شما قرار می‌گذارد. در ساعت معین به آنجا رفته و صحنه‌ای ببینید. در این صحنه نمی‌توانید از سمور عکس بگیرید. بعد از چند روز دیگر Gwen پیش شما آمده و با شما در کنار  دریاچه الهه قرار می‌گذارد. به آنجا رفته، صحنه‌ای مشاهده می‌کنید. در این صحنه می‌توانید ار سمور عکس بگیرید. بعد از چند روز Gwen به همراه Louis به خانه شما آمده و صحنه‌ای را مشاهده می‌کنید. معما به پایان می‌رسد. بعد از نوشته‌های پایانی این معما، صحنه‌ای دیگر همراه Gwen می‌بینید. حالا بازی را ذخیره کنید.

معمای چلچله آبی( گل آبی):

هر روز به پیش Kurt رفته و با او حرف بزنید. روزی هنگام رفتن پیش او صحنه‌ای خواهید دید. دیگر به او نیازی ندارید. حالا پیش  Leylaدر گل‌فروشی رفته و صحنه‌ای را مشاهده کنید. بعد از آن هر از چند گاهی به پیش الهه رفته و گزینه Girl را انتخاب کنید. همچنین هر روز به Leyla عسل و مرباهایی که او دوست دارد بدهید. همچنین با Parsley هر وقت فرصت داشتید حرف بزنید. روزی Parsley به همراه Leyla پیش شما می‌آیند. شما در حال پیدا کردن چلچله آبی فهمیده‌اید که Leyla گل آبی را دوست دارد و در این صحنه Parsley به دنبال بذر این گل می‌رود. بعد از چند روز Parsley به پیش شما آمده و بذر گل را به شما می‌دهد. به زمین مربعی شکل پشت دریاچه الهه بروید. روی آن ایستاده و دکمه ضربدر بزنید تا سوالی از شما پرسیده شود. کلمه Yes را انتخاب کنید. بذر را کاشته می‌شود. هر روز به آن آب بدهید. شما فعلا کار دیگری ندارید. روزی وقتی برای آب دادن به آن‌جا می‌روید، صحنه‌ای را می‌بینید که در آن گل بزرگ شده است. بعد از آن هر روز به گل سر زده و به آن آب بدهید تا روزی صحنه‌ای ببینید که در آن Louis وLeyla به همراه هم به آنجا می‌آیند و Louis عکسی از شما و Leyla به همراه چلچله و گل می‌گیرد. حالا گل خشک می‌شود. بعد از آن هر روز به مغازه ابزار فروشی Luois بروید تا موقعیکه صحنه‌ای را ببینید. بعد از صحنه و پس از چند روز Leyla به خانه شما می‌آید و صحنه‌ای را مشاهده می‌کنید. بعد از آن نوشته‌های پایانی و خلاصه‌ای ار صحنه‌های این معما را مشاهده می‌کنید. بعد از آن نوبت ذخیره کردن بازی است.

معمای کیک:

گاوهای خود را بیرون استبل بگذارید. مرغ‌هایتان را در بیرون، خارج از مرغ داری بگذارید تا خوب و شاداب و قوی شوند. وقتی آن‏ها بیرون‌ هستند نیازی به غذا دادن به آن‏ها نیست، فقط رو قبل از روزی که قرار است باران بیاید آن‏ها را به داخل ببرید. هر روز بعد از ظهر به کافه رفته و به Katie پنیر بدهید. روزی وقتی که به کافه می‌روید. صحنه‌ای خواهید دید که در آن Katie در باره مسابقه پختن کیکی با شما صحبت می‌کند. او از شما نامه مادر بزرگتان را درباره پختن کیک می‌خواهد. بعد از این صحنه به خانه خود رفته و با زدن دکمه بر روی کمد که کنار تختتان در سمت چپ تصویر است، نامه را بردارید. فراموش نکنید به کافه بروید. صحنه‌ای خواهید دید. شما برای ساخت کیک به شیر طلا و تخم‌مرغ طلا

Moo Drop Dew نیاز دارید. یادتان نرود که در طول ماجرا در هر فرصتی که بدست می‌آورید پیش الهه رفته و گزینه Girl را انتخاب کنید. همچنین هر روز به پیش Katie رفته و با او حرف بزنید. برای مدتی نیز با Dia هر روز صحبت کنید. بعد از مدتی که با او آشنا می‌شوید به او توت فرنگی بنفش دوتایی بدهید. هر روز به خآن‏هاش بروید. در این مدت هر روز به کافه بروید. در یک روز صحنه‌ای می‌بینید که Katie کیکی بدمزه می‌پزد و در روز دیگری در صحنه‌ای دیگر او دوباره کیک بدمزه می‌پزد. در این صحنه سوالی پرسیده می‌شود. شما جواب اول را انتخاب کنید. روزی هنگامیکه به خانه Dia می‌روید صحنه‌ای را می‌بینید که Dia کتابی در مورد Moon Drop Dew می‌دهد. حالا پیش Katie در کافه رفته صحنه‌ای می‌بینید و او با شما در ساعتی مشخص در تاریخی مشخص جای دریاچه الهه با شما قرار می‌گذارد. در موقع معین به آنجا رفته صحنه‌ای را مشاهده می‌کنید و ظرفی نورانی را بدست می‌آورید. حالا نوبت آن است که به Katie شیر و تخم‌مرغ طلا بدهید. اگر هنوز تخم‌مرغ طلا بدست نیاورده‌اید، صبر کنید و هر روز به گاوها و مرغ‌هایتان برسید و آن‏ها را در بیرون قرار دهید روزی یکی ازمرغ‌هاا تخم طلا و یکی از گاوها شیر طلا خواهند داد. حالا پیش Katie رفته و به او اول تخم‌مرغ طلا را بدهید. پس از آن شیر طلا را به او بدهید. سپس هر روز به کافه سر بزنید تا صحنه‌ای را مشاهده کنید و پدر بزرگ Katie یعنی Wallace با شما صحبت کند. حالا کافی است هر روز به گاوها و مرغ‌های خود برسید و بخوابید. بعد از چند روز Katie با Gwen و Leyla به خانه شما آمده و صحنه‌ پایانی را مشاهده می‌کنید. کیک شما به عنوان بهترین کیک انتخاب شده است.  پس از آن نوشته‌های پایانی را مشاهده کنید. صحنه‌ای به همراه Katie در جلوی کافه خواهید دید. بازی را ذخیره کنید.

معرفی بازیکنان:

خودتان: تولد شما اول بهار است و 21 سال سن دارید. سگ و اسب و حیوانات اهلی را دوست دارید.

Leyla: تولد او 27 بهار است و 22 سال سن دارد. افراد مغرور و خود پسند را دوست ندارد و از کیک‌های خانگی خوشش می‌آید. زنی که همیشه لبخند بر لب دارد و هیچ گاه عصبانی نمی‌شود.

Gwen: تولد او هشتم تابستان است. 18 سال سن داشته و اسب سواری را دوست دارد. همچنین حیوانات اهلی و میوه‌ها را دوست دارد. او از آدم‌های دورو و متملق متنفر است. زنی قوی، خونسرد و خیلی دوست دارد به دیگران کمک کند.

Joe: تولد او دهم تابستان و23 سال سن دارد. ماهی‌گیری و خوردن ماهی را دوست دارد. او ماست را دوست ندراد. همیشه سر حال است و با دیگران زود دوست می‌شود. در کل فردی اجتماعی است. او ماهی و ماهیگیری و دختران را دوست دارد ولی در آن مهارت کافی ندارد.

Louis: تولد او دوم پاییز و 24 سال سن دارد. او غذاهای سفارشی و املت را دوست دارد. مطالعه و کتاب خواندن را دوست داشته و پولدار نیز می‌باشد.

Dia: تولد او نهم زمستان و هفده سال سن دارد. توت‌فرنگی‌های آبی  و خواندن را دوست دارد. از رعد و برق می‌ترسد، درس زیاد می‌خواند و به رقصیدن و پیانو علاقه فراوانی دارد. او دانش‌آموزی ممتاز بوده و سعی می‌کند دختر خوبی باشد.

Kurt: تولد او دهم زمستان و بیست‌ویک سال سن دارد. باغبانی و گوجه‌فرنگی را دوست داشته و از افراد پر حرف خوشش نمی‌آید. او ساکت و آرام و دوست داشتنی است و حس قوی و نیرومندی دارد. او هنرمند بوده و پولدار نیز می‌باشد.

Katie: تولد او 29 پاییز است و 16 سال سن دارد. او درست کردن شیرینی و پنیر را دوست دارد. اگر با او مانند بچه رفتار کنید ناراحت می‌شود. خود را بزرگ می‌داند و کارهای او عجیب است.

Gina: تولد او 20 پاییز است و 17 سال سن دارد. تمیز کردن و شستن لباس‌ها و ماهیگیری را دوست دارد. موزیک‌های پر سر و صدا را دوست ندارد و پاکیزه و منظم است و توجه زیادی به جزئیات دارد.

Wallace: تولد او 21 تابستان است و 62 سال سن دارد. صحبت کرن و خوردن ماهی و چای را دوست دارد. صداهای عجیب و مکآن‏های پر سر و صدا را دوست ندارد. او مالک کافه است و به همه چیز با دقت خوب گوش می‌دهد. او عاشق مادر بزرگ است.

Martha: تولد او 25 زمستان است و 56 سال سن دارد. او بچه‌ها و رقصیدن را دوست دارد. قورباقه و حشرات موذی را دوست ندارد و خیلی  به بچه‌ها توجه می‌کند. سخت کار می‌کند و به فکر Dia است و دوست داشت مادربزرگ او بود.

Tim: تولد او 12 پاییز است و12 سال سن دارد. ماجراجویی و گنج و حشرات و کیک‌ها را دوست دارد. چیز مورد دلخواه او تخم‌مرغ طلایی است. او غذاهای ادویه‌دار را دوست ندارد. بچه‌ای است که دائم در رویای رفتن به مناطق مختلف دنیا است. پر تحرک است و احترام زیادی به برادر بزرگتر خود Bob می‌گذارد.

Woody: تولد او دوم زمستان است و 60 سال سن دارد. نوشیدنی را دوست دارد. سیب زمینی‌ها و دیگر سبزیجات مانند قارچ‌ها را دوست ندارد. او کمی اخمو است ولی مردی مورد احترام می‌باشد. او دختر بزرگ خودGwen  را خیلی دوست دارد و به آیند او اهمیت فراوانی می‌دهد.

Nic: تولد و سنش نامشخص است. قارچ‌ها و رقصیدن را دوست دارد و از حیوانات خطرناک و غیر اهلی می‌ترسد. او رهبر کوتوله‌های اسرار آمیز بوده و فستیوال‌ها و حوادث را دوست دارد.

Nak: تولد و سنش نامشخص است. قارچ‌ها و پخت‌وپز را دوست دارد و از غذاهای مسموم بدش می‌آید. او جوانترین کوتوله است و همیشه می‌تواند با خندیدن و یا با گریه کردن خود را از دردسر رها کند.

Falk: تولد و سنش نامشخص است. قارچ‌ها و خوابیدن را دوست دارد. سریع از خواب بلند نمی‌شود و همیشه گرسنه است. او استراحت در روزهای آفتابی را بسیار دوست دارد.

نکاتی در مورد ابزارها:

چوب ماهی‌گیری قدیمی: با Joe دوست شوید. یک روز که به دریاچه می‌روید و Joe را دیدید صحنه‌ای خواهید دید و او چوب ماهی‌گیری قدیمی خود را به شما می‌دهد. با آن می‌توانید ماهی‌های معمولی را صید کنید.

MediCine.A.P: Louis آن را در مغازه ابزار فردشی به قیمت 1000 سکه طلا می‌فروشد و می‌تواند خستگی و اشتباهات شما را تا حدودی رفع کند.

قیچی باغبانی ویژه (Super Sickle): این قیچی را Louis در مغازه‌اش به قیمت 4500 سکه می‌فروشد و می‌تواند سه ردیف از چمن‌ها را بچیند که علوفه‌ای برای گاو‌ها و اسب شما می‌شود.

حیوانات:

سگ: در ابتدای بازی، سگ را در اخیتار ندارید و باید یکی را بگیرید. در بازی دو سگ قرمز و آبی وجود دارند که وقتی پیش آن‏ها می‌روید از شما فرار می‌کنند. برای گرفتن آن‏ها می‌توانید وقتی آن‏ها را در مزرعه‌تان دیدید غذایی در ظرف سگ بگذارید و اگر دیدید سگ فرار نمی‌کند بدانید که می‌توانید با دکمه ضربدر او را بگیرید. او خیلی باهوش است و می‌توانید با داشتن فلوت و زدن نت‌های مختلف او را آموزش دهید و گاوها را توسط او به گاوداری منتقل کنید. یادتان باشد که هر روز برای او غذا بگذارید و در روزهای بارانی در خانه نگه‏داری شود. او ممکن است مریض شود و برای معالجه می‌توانید از داروی A.Medi Cina استفاده کنید. او حراکثر می‌تواند 5 قلب داشته باشد. قلب اول شروع کار و دوستی با شما است.در قلب دوم با زدت سوت (دکمه R1) به سوی شما می‌دود. در قلب سوم، سریع می‌دود. در قلب چهارم، قوی‌تر و سریع‌تر شده است و به چیزی که می‌گویید گوش می‌دهد. در قلب پنجم همانند شما است.

اسب: در ابتدا بازی اسبی در اختیار ندارید و فقط می‌توانید یک اسب را داشته باشید. برای گرفتن آن با Bob در گاوداری دوست شوید و کارهای پاره وقت او را به دقت انجام دهید. این کار را چندین روز متوالی انجام دهید. Bob از این کار خوشش می‌آید و به شما اعتماد می‌کند. بزودی در یکی از روزها یک اسب به شما می‌دهد. یادتان باشد که هر روز در گاوداری یا استبل به او غذا بدهید و او را فرچه بکشید و با او صحبت کنید. بزودی می‌توانید سوار او شده و اسب‌سواری کنید. در قلب اول با شما دوست می‌شود. در قلب دوم می‌تواند بدود. در قلب سوم سریعتر می‌دود. در قلب چهارم همانند باد می‌دود و در قلب پنجم سرعت او فوق‌العاده بالا است و درصد باختن او در مسابقه اسب‌دوانی بسیار پایین است.

گاو: می‌توانید تا پنج گاو در اختیار داشته باشید. برای خریدن آن به گاوداری رفته و آن را به قیمت 2500 سکه بخرید. وقتی که گاوها به خوبی بزرگ شدند وشیر دادند می‌توانید از داروی حاملگی C.M.Potion بر روی آن‏ها استفاده کنید تا آبستن شوند و پس از چند روز بچه‌ گوساله‌ای به دنیا بیاورند. در روزهای بارانی باید داخل استبل باشند. به او هر روز غذا بدهید و او را فرچه بکشید و با او صحبت کنید. در روزهای آفتابی او را بیرون بیاورید و شیر او را بدوشید. در درجه اول نمی‌تواند شیری بدهد. در درجه دوم کمی شیر می‌دهد. در درجه سوم، شیر متوسط و در درجه چهارم شیر بیشتری می‌دهد. در درجه پنجم شیرطلایی می‌دهد.

مرغ و جوجه: جوجه را می‌توانید به قیمت 500 سکه طلا بخرید و به او غذا بدهید و هر روز او را از زمین بلند کنید و دوباره بر روی زمین بگذارید. در روزهای بارانی او را در داخل مرغداری قرار دهید. در روز‌های آفتابی به بیرون از مرغداری و به داخل مزرعه خود بیاورید. در درجه اول، تخم معمولی و در درجه دوم تخم مرغ طلایی می‌گذارد. تخم‌مرغ را می‌توانید در محل مخصوص قرار دهید تا پس از چند روز به جوجه تبدیل شود.

شما می‌توانید در بازی فقط یک آشپزخانه و یک لانه سگ داشته باشید که برای آن باید به پیش نجار بروید و با او صحبت کنید. قیمت آشپزخانه 10000 سکه و قیمت لانه سگ 5000 سکه طلا است.

پخت و پز:

وسیله ترکیب اول ترکیب دوم ترکیب سوم        نتیجه کار

فر        تخم‌مرغ           شیر کوچک            نان میوه‌ای             کیک معمولی

فر        تخم‌مرغ           شیر بزرگ              نان میوه‌ای             کیک

فر        تخم‌مرغ           شیر طلایی             نان میوه‌ای             کیک پنیر

فر        تخم‌مرغ           هر شیری               کیک ساده

فر        تخم‌مرغ           توت وحشی              هر شیری              کیک میوه‌ای

فر        تخم‌مرغ           عسل                      نان میوه‌ای            کیک عسلی

قابلمه   توت وحشی       توت وحشی            توت وحشی      مربای توت وحشی

قابلمه   توت فرنگی آبی     توت فرنگی آبی     توت فرنگی آبی  مربای توت فرنگی آبی

قابلمه    شاه توت               شاه توت‌               شاه توت               مربای شاه توت

قابلمه    مخلوطی از توت فرنگی‌ها    مربای مخلوط توت فرنگی‌ها

قابلمه   شیر کوچک            شیر داغ

قابلمه   شیر متوسط            ماست

قابلمه   شیر بزرگ      پنیر

قابلمه   شیر طلایی             پنیر ویژه

قابلمه   قارچ                      هر شیری                              سوپ معمولی قارچ

قابلمه   گوجه فرنگی           هر شیری                               سوپ گوجه فرنگی

قابلمه    ذرت                     هر شیری                               سوپ ذرت

قابلمه    گوجه فرنگی           ماهی                                    سوپ ترکیبی

قابلمه     سیب زمینی           شیر بزرگ                               سوپ ژله‌ای

قابلمه     تخم‌مرغ                تخم‌مرغ آب‌پز

ماهی‌تابه   تخم‌مرغ               تخم‌مرغ نیمرو

ماهی‌تابه   تخم‌مرغ                  هر شیری                             املت

ماهی‌تابه   تخم‌مرغ                  پنیر                                    املت پنیر

ماهی‌تابه   تخم‌مرغ                  هر سبزیجات                        املت مخلوط

ماهی‌تابه   تخم‌مرغ                  هر میوه‌ای                           املت میوه‌ای

ماهی‌تابه    گیاه                       ماهی بزرگ        هر شیری      ماهی ویژه

ماهی‌تابه    ماهی کوچک            ماهی پخته

ماهی‌تابه    تخم‌مرغ                  نان میوه‌ای                       کیک کلوچه‌ای

موقعیت توت‌فرنگی‌های قدرتی:

1- پس از هرس کردن چراگاه آن را به دست می‌آورید.

2- پس از دوستی با کوتوله‌ها آن را از کوتوله‌ها دریافت خواهید کرد.

3- در حین ماهیگیری از دریاچه آن را بدست می‌آورید.

4- پس از شخم‌زدن مزرعه آن را بدست می‌آورید.

5- در جنگلPrairia ( زمین مقدس Sacred land) پس از شخم زدن آن را به دست می‌آورید.

6- پس از خوبی بسیار به الهه زندگی آن را از او دریافت می‌کنید.

حل معماهای بازی

معمای عکس گرفتن از سمور:

هر روز پیش Gwen رفته و به او مرباهای مختلف بدهید. همچنین با کوتوله‌ها صحبت کنید. بعد از چند روز کوتوله‌ها به خانه شما آمده و از دست سمور شما را به کمک می‌طلبند. بعد از چند روز gwen به خانه شما آمده و درباره سمور صحبت می‌کند. در طول ماجرا، حرف زدن و مربا دادن به Gwen را فراموش نکنید. بعد از چند روز او به همراه دوربین عکاسی پیش شما می‌آید و در ساعتی معین در کنار دریاچه الهه با شما قرار می‌گذارد. در ساعت معین به آنجا رفته و صحنه‌ای ببینید. در این صحنه شما نمی‌توانید از سمور عکس بگیرید. بعد از چند روز دیگر Gwen پیش شما آمده و با شما در کنار  دریاچه الهه قرار می‌گذارد. به آنجا رفته، صحنه‌ای مشاهده می‌کنید. در این صحنه می‌توانید ار سمور عکس بگیرید. بعد از چند روز Gwen به همراه Louis به خانه شما آمده و صحنه‌ای را مشاهده می‌کنید. معما به پایان می‌رسد. بعد از نوشته‌های پایانی این معما، صحنه‌ای دیگر همراه Gwen می‌بینید. حالا بازی را ذخیره کنید.

معمای چلچله آبی( گل آبی):

هر روز به پیش Kurt رفته و با او حرف بزنید. روزی هنگام رفتن پیش او صحنه‌ای خواهید دید. دیگر به او نیازی ندارید. حالا پیش  Leylaدر گل‌فروشی رفته و صحنه‌ای را مشاهده کنید. بعد از آن هر از چند گاهی به پیش الهه رفته و گزینه Girl را انتخاب کنید. همچنین هر روز به Leyla عسل و مرباهایی که او دوست دارد بدهید. همچنین با Parsley هر وقت فرصت داشتید حرف بزنید. روزی Parsley به همراه Leyla پیش شما می‌آیند. شما در حال پیدا کردن چلچله آبی فهمیده‌اید که Leyla گل آبی را دوست دارد و در این صحنه Parsley به دنبال بذر این گل می‌رود. بعد از چند روز Parsley به پیش شما آمده و بذر گل را به شما می‌دهد. به زمین مربعی شکل پشت دریاچه الهه بروید. روی آن ایستاده و دکمه ضربدر بزنید تا سوالی از شما پرسیده شود. کلمه Yes را انتخاب کنید. بذر را کاشته می‌شود. هر روز به آن آب بدهید. شما فعلا کار دیگری ندارید. روزی وقتی برای آب دادن به آن‌جا می‌روید، صحنه‌ای را می‌بینید که در آن گل بزرگ شده است. بعد از آن هر روز به گل سر زده و به آن آب بدهید تا روزی صحنه‌ای ببینید که در آن Louis وLeyla به همراه هم به آنجا می‌آیند و Louis عکسی از شما و Leyla به همراه چلچله و گل می‌گیرد. حالا گل خشک می‌شود. بعد از آن هر روز به مغازه ابزار فروشی Luois بروید تا موقعیکه صحنه‌ای را ببینید. بعد از صحنه و پس از چند روز Leyla به خانه شما می‌آید و صحنه‌ای را مشاهده می‌کنید. بعد از آن نوشته‌های پایانی و خلاصه‌ای ار صحنه‌های این معما را مشاهده می‌کنید. بعد از آن نوبت ذخیره کردن بازی است.

معمای کیک:

گاوهای خود را بیرون استبل بگذارید. مرغ‌هایتان را در بیرون، خارج از مرغ داری

بگذارید تا خوب شاداب و قوی شوند. وقتی آن‏ها بیرون‌ هستند نیازی به غذا ندارند، فقط قبل از روزی که قرار است باران بیاید آن‏ها را به داخل ببرید. هر روز بعد از ظهر به کافه رفته و به Katie پنیر بدهید. روزی وقتی که به کافه می‌روید. صحنه‌ای خواهید دید که در آن Katie در باره مسابقه پختن کیکی با شما صحبت می‌کند. او از شما نامه مادر بزرگتان را درباره پختن کیک می‌خواهد. بعد از این صحنه به خانه خود رفته و با زدن دکمه بر روی کمد که کنارتختتان در سمت چپ تصویر است، نامه را بردارید. فراموش نکنید به کافه بروید. صحنه‌ای خواهید دید. شما برای ساخت کیک به شیر طلا و تخم‌مرغ طلا و Moo Drop Dew نیاز دارید. یادتان نرود که در طول ماجرا در هر فرصتی که بدست می‌آورید پیش الهه رفته و گزینه Girl را انتخاب کنید. همچنین هر روز به پیش Katie رفته و با او حرف بزنید. برای مدتی نیز با Dia هر روز صحبت کنید. بعد از مدتی که با او آشنا می‌شوید به او توت فرنگی بنفش دوتایی بدهید. هر روز به خآن‏هاش بروید. در این مدت هر روز به کافه بروید. در یک روز صحنه‌ای می‌بینید که Katie کیکی بدمزه می‌پزد و در روز دیگری در صحنه‌ای دیگر او دوباره کیک بدمزه می‌پزد. در این صحنه سوالی پرسیده می‌شود. شما جواب اول را انتخاب کنید. روزی هنگامی که به خانه Dia می‌روید صحنه‌ای را می‌بینید که Dia کتابی در مورد Moon Drop Dew می‌دهد. حالا پیش Katie در کافه رفته صحنه‌ای می‌بینید و او با شما در ساعتی مشخص در تاریخی مشخص جای دریاچه الهه با شما قرار می‌گذارد. در موقع معین به آنجا رفته صحنه‌ای را مشاهده می‌کنید و ظرفی نورانی را بدست می‌آورید. حالا نوبت آن است که به Katie شیر و تخم‌مرغ طلا بدهید. اگر هنوز تخم‌مرغ طلا بدست نیاورده‌اید، صبر کنید و هر روز به گاوها و مرغ‌هایتان برسید و آن‏ها را در بیرون قرار دهید روزی یکی ازمرغ‌هاا تخم طلا و یکی از گاوها شیر طلا خواهند داد. حالا پیش Katie رفته و به او اول تخم‌مرغ طلا را بدهید. پس از آن شیر طلا را به او بدهید. سپس هر روز به کافه سر بزنید تا صحنه‌ای را مشاهده کنید و پدر بزرگ Katie یعنی Wallace با شما صحبت کند. حالا کافی است هر روز به گاوها و مرغ‌های خود برسید و بخوابید. بعد از چند روز Katie با Gwen و Leyla به خانه شما آمده و صحنه‌ پایانی را مشاهده می‌کنید. کیک شما به عنوان بهترین کیک انتخاب شده است.  پس از آن نوشته‌های پایانی را مشاهده کنید. صحنه‌ای به همراه Katie در جلوی کافه خواهید دید. بازی را ذخیره کنید.

پرنده آبی:

با Louis کاملاً دوست شوید. در یکی از روزها وقتی به دریاچه Maple می‌روید او را خواهید دید که فلوت می‌زند و پرنده‌هایی دور تا دورش می‌چرخند. او فلوت را به شما می‌دهد. با فلوت تمرین کنید و هر روز به Louis هدیده‌ای مانند تخم‌مرغ طلایی بدهید. در یکی از روزها از شما می‌خواهد با فلوتتان تمرین کنید. هر کاری که او انجام می‌دهد شما نیز انجام دهید( پس از تایید) و برنده شوید. پرنده آبی ظاهر می‌شود و یکی از پرهای خود را روی زمین می‌اندازد. Luois می‌رود و پر آبی را به کسی می‌دهد. در مورد این حادثه با الهه زندگی صحبت کنید. پس از گذشت چند روز صحنه پایانی این حادثه را خواهید دید.

لباس الهه زندگی:

با Dia و Gina و Katie و Louis کاملاً دوست شوید. پس از مدتی Gina پیش شما آمده و در مورد فستیوال لباس ویژه که مربوط به نجات دهکده است صحبت می کند. اگر دوستی خود را با Katie نیز همچنان ادامه دهید او به مزرعه شما می‌آید و از شما در مورد لباس ویژه سوالاتی می‌پرسد. به سمت دریاچه الهه زندگی رفته و با الهه زندگی صحبت کنید. او از شما در مورد نخ ابریشم سوال می‌کند. شما می‌توانید قرقره نخ ابریشم را از مغازه Louis به قیمت 3000 سکه طلا بخرید. آن را بخرید و پیش الهه زندگی بروید. آن را به او بدهید. پس از چند روز وقتی پیش الهه می‌روید، لباس رنگین کمانی را به شما می‌دهد. اگر با Gina دوست هستید این لباس را به او بدهید. او پس از چند روز در مسابقه شرکت می‌کند و اگر با او دوستی‌تان کامل باشد برنده می‌شود و شهر نجات پیدا می‌کند و صحنه پایانی این حادثه را خواهید دید.

مسابقات اسب‌دوانی:

با Gwen و Bob دوستی کامل داشته باشید. پس از چند روز اسبی را از Bob دریافت می‌کنید. به اسب خود هر روز غذا داده و او را فرچه بکشید و با او صحبت کنید. در روزهای بارانی او را داخل استبل قرار دهید و در روزهای آفتابی او را بیرون بیاورید. Bob در یکی از روزها پیش شما می‌آید و می‌توانید اسب را برانید. یادتان باشد که برای Bob کارهای پاره ‌وقت را انجام دهید. دوباره یکی از روزها Bob پیش شما آمده و شما می‌توانید با اسب بدوید. وقتی اسب که قلب اسب به درجه بالاتری می‌رسد Bob آمده و می‌خواهد با شما مسابقه بدهد. حرف او را قبول کرده با او مسابقه بدهید و برنده شوید. در این لحظه Gwen سر می‌رسد و می‌خواهد با شما مسابقه بدهد. او را نیز شکست دهید. به زودی مسابقات جهانی اسب سواری در شهر برگزار می‌شود. اگر در مسابقه برنده شوید. شهر آزاد می‌شود. یادتان باشد که هر گاه باختید( در مسابقه با Bob و Gwen) در روزهایی که Bob تعطیل است به پیش او رفته و دوباره مسابقه بدهید تا برنده شوید(برای Gwen روز سه‌شنبه صبح بروید) و یا اینکه فایل ذخیره را از روز قبل لود کنید.

ماهی نقره‌ای:

با Joe و Woody و Kurt دوستی کامل داشته باشید. در یکی از روزها در حین وارد شدن به دریاچه Maple خواهید دید که Joe چوب ماهی‌گیری قدیمی خود را به شما می‌دهد. با او دوستی کامل را داشته باشید و به دریاچه Maple سربزنید تا صحنه‌هایی دیده و Joe در مورد ماهی نقره‌ای حرف‌هایی بزند. زیاد ماهی بگیرید و دوباره در یکی از شب‌ها صحنه‌ای در دریاچه Maple با الهه زندگی و Woody خواهید دید. دوباره دوستی خود را با Joe و Woody کامل کنید تا در یکی از شب‌ها ماهی نقره‌ای را ببینید. اگر دوستی شما با kurt کامل باشد او مدل چوب ماهی‌گیری شما را عوض می‌کند. در یکی از شب‌ها الهه  زندگی در دریاچه maple ظاهر می‌شود و می‌گوید که ماهی‌ نقره‌ای در شب‌هایی که ماه کامل است ظاهر می‌شود. شب‌های چهاردهم و پانزدهم و بیست و نهم و سی‌ام هر ماه. یادتان باشد از Luois نیز چوب ماهی‌گیری جدید را خریداری کنید. با چوب ماهیگیری جدید در یکی از این شب‌ها ماهی‌گیری کنید تا ماهی نقره‌ای را بدست بیاورید. شما دست‌بند نقره‌ای را دریافت می‌کنید. دست بند را به Joe بدهید و Joe در مورد آن چیزهایی به شما می‌گوید و پس از گذشت چند روز صحنه‌های پایانی را مشاهده می‌کنید.

شکار گنج:

قسمت اول: با Tim و سگ خود دوستی کامل داشته باشید. هر روز به Tim تخم‌مرغ معمولی یا طلایی بدهید. در یکی از روزها او به خانه شما می‌آید و می‌گوید نقشه گنجی پیدا کرده است. همچنان دوستی خود را با Tim پایدار نگه دارید و با سگ خود نیز خوب باشید و قلب او را به پنج برسانید. دوباره Tim پیش شما آمده و می‌گوید که این دفعه نقشه واقعی را پیدا کرده است و یک کپی از آن را به شما می‌دهد. سگ خود را از ساعت یازده صبح تا 12 شب به ویلای Clove بیاورید. شما مسیر زمین مقدس را پیدا می‌کنید و به زودی دانه مقدس را بدست می‌آورید. دانه را در نزدیکی مغازه گل فروشی بکارید و به آن هر روز آب بدهید تا خوب رشد کند. پس از چند روز صحنه پایانی این حادثه را مشاهده می‌کنید.

شکار گنج قسمت دوم: با Tim و Dia دوستی کامل داشته باشید. به Tim هر روز تخم‌مرغ بدهید تا در یکی از روزها او پیش شما آمده و نقشه گنجی به شما بدهد. دوباره دوستی خود را پایدار نگه داشته، بار دیگر او در یکی از روزها پیش شما آمده و یک نقشه گنج واقعی را نشان می‌دهد و شما کپی از آن می‌گیرید. حالا توت‌های وحشی را هر روز به Dia داده و در یکی از روزها وقتی به خانه او می‌روید او در مورد زمین مقدس چیزهایی به شما می‌گوید. او می‌خواهد به آنجا برود. در یکی از روزها به خانه شما آمده و دانه مقدس را به شما می‌دهد. دانه را در نزدیکی گل فروشی بکارید و هر روز به آن آب بدهید تا پس از چند روز صحنه پایانی این حادثه را مشاهده کنید.

دانلود بازی Harvest Moon: Save the Homeland با فرمت iso





نويسنده: Mehrdad بازديد: 32519 نظرات:
موضوعات:Harvest Moonکد بازی های ps2 ,
برچسب ها:راهیابی کامل بازی Harvest Moon Save The HomeLandراهنمای بازی Harvest Moon Save The HomeLandرمز های بازی Harvest Moon Save The HomeLandکد های بازی Harvest Moon Save The HomeLandاموزش بازی Harvest Moon Save The HomeLandاستراتژی بازی Harvest Moon Save The HomeLandراهیابی کامل بازی هاروست مون نجات سرزمین مادریراهیابی بی بازی هاروست مون Harvest Moon Save The HomeLand ,

نظرات مطلب

اين نظر توسط: Mad boy در تاريخ: 1397/3/29/2 ساعت: 9:10 ارسال شده است.

سلام ممنون برای اطلاعاتتون ولی چرا اسمی از alice و دردسر هاش برای دهکده نگفتین بعدشم کی گفته نمیشه تو بازی ازدواج کرد :/ حتی با الهه و Alice هم میشه ازدواج کرد میتونید تو یوتیوب هم کلیپ هاشونو ببینید
البته من نمی‌خوام شما رو زیر سوال ببرم ولی دنبال اطلاعات بیشتری بودم که ذکر نکردید

اين نظر توسط: Mad boy در تاريخ: 1397/3/29/2 ساعت: 8:46 ارسال شده است.

سلام ممنون برای اطلاعاتتون ولی چرا اسمی از alice و دردسر هاش برای دهکده نگفتین بعدشم کی گفته نمیشه تو بازی ازدواج کرد :/ حتی با الهه و Alice هم میشه ازدواج کرد میتونید تو یوتیوب هم کلیپ هاشونو ببینید
البته من نمی‌خوام شما رو زیر سوال ببرم ولی دنبال اطلاعات بیشتری بودم که ذکر نکردید

اين نظر توسط: saba در تاريخ: 1397/3/16/3 ساعت: 14:39 ارسال شده است.

چرا همش گاو هام و مرغام مریض میشن؟؟

اين نظر توسط: سینا در تاريخ: 1396/11/10/2 ساعت: 22:47 ارسال شده است.

حیف شد نتونستم برم شهر اهههه

اين نظر توسط: MERSAD در تاريخ: 1396/1/25/5 ساعت: 3:19 ارسال شده است.

سلام خسته نباشید کاوارو چ جوری از اسطبل بیرون بیارم
پاسخ: برآی این کار شما باید سگتونو آموزش بديد یا که خودتون یکی یکی ببربد بیرون.

اين نظر توسط: رضا در تاريخ: 1395/12/10/2 ساعت: 20:32 ارسال شده است.

بسیییییییییار عالیییییییییییی درود بر شما

نمایش کلیه نظرات

1 - نظرات اسپم و تبليغاتي ارسال نکنيد. ( در غير اين صورت لينک حذف مي شود )
2 - تنها به نظرات کاربران پاسخ داده مي شود.
3 - به نظرات فينگليش و انگليسي پاسخ داده نمي شود، از زبان فارسي استفاده کنيد.
4 - درخواست هاي خود را در انجمن وبسايت مطرح کنيد.
5 - انتقادات و نظرات خود را از طريق فرم تماس با ما ارسال کنيد.

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ما را در گوگل محبوب کنيد